Durerile de genunchi in timpul activitatilor sportive - Cum le eviti?

Dureri de genunchi la sportivi. Cele mai eficiente exercitii pentru durerile de genunchi

Cuvinte cheie de căutare

TOP sporturi ieftine şi eficiente! Dacă încerci să slăbeşti şi ai o greutate formată din trei cifre, atunci probabil este mai bine să te rezumi la urcatul de scări sau la mers.

  1. Cu toate acestea, rezultatelepe care le veți obține în urma executării exercițiilor pentru picioare merită tot efortul.
  2. Cum poti evita durerile de genunchi cand faci sport?
  3. 10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi - GymBeam Blog
  4. Cosmetice si ingrijire personala Durerile de genunchi: antrenamentul si enzimele pot fi de folos In special persoanele tinere si active acuza frecvent dureri ale genunchilor.
  5. Durerile de genunchi in timpul activitatilor sportive - Cum le eviti?
  6. Iată câteva sfaturi despre cum să-ți păstrezi sănătatea genunchilor atunci când alergi.
  7. Mergi direct la medic sau mai stai câteva zile, poate-poate ți s-a părut și trece de la sine?

Lasă alergatul pe mai târziu dacă vrei să te antrenezi pentru mai mult timp. Alege să dureri de genunchi la sportivi o bătălie ca să câştigi războiul pe termen lung.

Chiar dacă articulaţia genunchiului nu are o atât de mare mobilitate precum cea a umărului, căreia i se cere dexteritate şi precizie, riscul de accidentare la nivelul genunchiului este unul crescut din cauza greutăţii pe care aceasta trebuie să o suporte.

Durerile de genunchi și alergarea. Ce să faci când te dor genunchii

Ca şi antrenor personal recomand persoanelor supraponderale să lucreze iniţial doar cu greutatea corpuluisuficientă pentru a duce la dezvoltarea musculară şi la ridicarea pulsului în momentul execuţiei exerciţiilor.

Ce rost are să foloseşti greutăţi adiţionale atunci când propriul tău corp este o greutate adiţională? Dacă vrei să slăbeşti execută exerciţii care să implice un impact cât mai mic asupra articulaţiilor, în special cea a genunchiului.

O altă problemă care se iveşte la exerciţiile complexe este lipsa de stabilitate a articulaţiei. Dacă nu ai mai făcut sport până acum, este foarte probabil ca musculatura ta să nu poată face faţă cu rolul de stabilizare a articulaţiei. Imaginează-ţi fandările pe o bilă de bosu: întreaga ta greutate corporală se sprijină pe piciorul din faţă, care la rândul lui se află pe o suprafaţa instabilă.

Meniu cont utilizator

Riscul de deplasare a genunchiului stânga-dreapta creşte considerabil. Evită pe cât posibil suprafeţele instabile sau exerciţiile care necesită un echilibru superior.

Este foarte posibil ca beneficiile acelui exerciţiu, în cazul tău, să fie mult mai mici decât riscurile pe care ţi le asumi. Dacă ai deja probleme cu genunchii, îţi sugerez să apelezi la o vizită la un doctor specialist.

Pe baza indicaţiilor lui îţi poţi alcătui singur un program de antrenament sau poţi apela la ajutorul unui antrenor personal care să interpreteze diagnosticul doctorului în exerciţii speciale pentru tine. În cazul persoanelor accidentate la genunchi Dacă te numeri printre persoanele cu accidentări la genunchi atunci îţi sugerez să optezi spre exerciţiile în lanţ kinetic deschis.

dureri de genunchi la sportivi artroză articulară și hipotiroidism

Care este diferenţa? Exerciţiile în lanţ kinetic deschis sunt acelea în care membrul superior sau inferior este liber nu se află în contact cu solul — corpul stă fix, braţul sau piciorul este mobil.

Ca să înţelegi mai bine, îţi voi da exemplul genuflexiunilor şi a extensiilor la aparat. Genuflexiunile sunt exerciţii cu lanţ kinetic închis — deoarece talpa este în contact cu solul, iar corpul tău se mişcă.

dureri de genunchi la sportivi durere articulară a genunchilor tratament

La capătul opus, exerciţiile în lanţ kinetic deschis sunt extensiile la aparat, în care tu stai pe scaun, iar tibia se mişcă.

Acest tip de exerciţii nu pune o presiune atât de mare asupra articulaţiei genunchiului şi îţi permite să ai un grad mai mare de stabilitate. Nu uita: Durerea este un semn trimit de creierul tău care îţi spune să te opreşti. Dacă simţi o direre la nivelul articulaţiei atunci opreşte-te şi apelează la sfatul medicului.

Incepe cu incalzirea!

Nu uita de partea din spate! Articulaţia genunchiului este ţinută la un loc de cartilaje şi ligamente, dar şi de muşchii care sunt legaţi de acestea. Dacă ai o problemă cu articulaţia genunchiului este foarte posibil ca musculatura coapsei şi bicepsul femural să nu fie dezvoltaţi la acelaşi nivel. Lucrează şi partea din spate a piciorului prin exerciţii de flexie.

De ţinut minte!

dureri de genunchi la sportivi plante medicinale pentru durere în articulațiile genunchiului

Dacă te doare genunchiul evită să îţi dai singur diagnosticul. Apelează la sfatul unui doctor!

Gimnastica medicala

Evită mişcările pe suprafeţe instabile! Prioritate au exerciţiile în lanţ kinetic deschis. Lucrează musculatura piciorului ca un tot unitar. Nu neglija partea din spate, care nu se vede în oglindă. Dacă te doare, atunci este cazul să te opreşti şi să apelezi la sfatul unui medic!

dureri de genunchi la sportivi dureri de șold în timpul răpirii

Dacă vrei să slăbeşti şi să înveţi să execuţi exerciţiile dureri de genunchi la sportivi cel mai sigur mod posibil atunci te aşteptăm tratamentul durerii articulare cu brusture te înscrii la ediţia dureri de genunchi la sportivi a programului nostru.

Slăbeşte cu Şerban reprezintă şansa ta de a ajunge la o greutate normală. Înscrie-te acum!